همشهری آنلاین: با دو نقره عباسپور و تیم میکس کامپوند، کاروان کشورمان با کسب ۵ نشان رنگارنگ به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک پایان داد.

Sommaye Abbaspoor

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، وی در مصاف با حریف چینی خود و با اختلاف 4 امتیاز و ثبت رکورد نهایی 135، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد.

همچنين تیم ميكس كامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی مقابل تیم چین به میدان رفت و با ثبت امتیاز نهایی 143 نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

بدین ترتیب، پرونده کاروان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با کسب 3 نشان طلا و 2 نقره بسته شد و ملی‌پوشان کشورمان بامداد روز جمعه، 29 آبان ماه به میهن بازمی‌گردند.

برای کاروان ایران زهرا نعمتی 2 نشان طلا (یک طلا در بخش مسابقات کسب سهمیه و یک طلا در بخش قهرمانی آسیا) به دست آورد؛ مجید کاکوش در بخش کسب سهمیه به یک نشان طلا دست یافت و سمیه عباسپور نیز در بخش قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره رسید. تیم میکس کامپوند ایران هم به نشان نقره بخش قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم ایران در این مسابقات در مجموع موفق به کسب دو سهمیه مستقیم پارالمپیک 2016 توسط نعمتی و کاکوش شد و با احتساب سهمیه‌های به دست آمده از مسابقات جهانی آلمان، هم اکنون ایران 6 سهمیه مستقیم (4 سهمیه ریکرو، 1 کامپوند و 1 کامپوند کلاس W1) در رشته تیر و کمان دارد.

شهاب ریحانی-سمیه عباسپور

کد خبر 314286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha